Sticker iväg till dansen nu!

Tja alla!<3
Idag vare skola lika tråkigt som vanligt så det behöver vi inte snacka om.
Idag är det dans. Det är typ det roligaste som finns men jag känner inte direkt för det.
Efter dansen drar jag till frissan. Antingen ska jag bli mer blond eller så färgar jag det helt och hållet brunt?
Vad tycker ni?
Men asså blondiner är ju smartast och snyggast och liksom ja blondiner har allt som inte brunetter har. Ett roligare liv helt enkelt.
Så jag tror faktiskt det blir Blont!!
För det funkar ju inte att jag Johanna ska vara blond!


På tal om blond? De tjejer som färgar håret hemma till blonda dom f¨r ju oftast orange hår. Jag fattar inte hur dom tänker. Jag skulle fått panik. Som Paow ser hon inte att hennes riktiga hår är vitt och hennes löshår är gult. Fattar inte hur vissa tänker. Jag skulle iaf aldrig våga gå runt med gult/orange hår. 
Här kommer några bilder på så som jag ser ut nu. Ska ju trots allt dansa så det spelar inte direkt någon roll vad jag har på mig. Va tkr ni om mina dansskor. Dom är faktiskt nya. Skit bra också!


Ser helt fet ut jag vet men det är faktiskt tröjan. Så jävla fet är jag inte?:O

XOXO The Queen
 

2009-11-04 @ 15:47:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0