Frukost facelook.

Vf inte ta kort på sig själv när man äter frukost.
Aja iaf sitter i köket och käkar. Ingen hemma, huset helt tomt.
Idag blir det skola. En rätt lugn skoldag tror jag. Första lektionen är hemkunskap och då ska vi göra Pizza hur gott är det på en skala 1-10 på morgonen?
Facelooken idag är la sådär fick inte riktigt årdning på håret.
Men men vem bryr sig ni får la ta mig som hur jag ser ut!
Nu blev det ett kort inlägg men jag skriver nog ett snart igen.
Ska äta klart min frukost nu.



                                                                                                         

2009-11-04 @ 08:31:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0