Tja Tja

Idag var det sjukt soft dag i skolan, Jag började runt halv tio och då var det teater till ungefär kvart i tolv. Teatern sög men det var gött att slippa alla jobbiga lektioner.
Sen fick vi lunch i 20 min typ så vi gick till So:n men hon tyckte vi hade för kort rast så hon sa att vi slapp lektionern så vi fick rast 40 min till.
Sen var det No som jag var på i ungefär 10 min sen ropa rom ut i högtalarna att det var kör för högstadiet.
Jag ville inte va med men alla andra var med så man fick offra sig.
Och efter kören slutade jag men när jag skulle gå hem Regnade och haglade det så jag blev sjukt blöt.
Men det var en soft dag.
Så nu har jag bara softat och pluggat lite matte för jag har prov imon som jag inte bryr mig om för jag hatar matte. Jag vet att jag är smart jag vet.


Om någon vill veta så vill jag shoppa NUNUNU jag har inte shoppat på jätte länge och jag tycker det är läge att göra det nu.
Jag ska köpa två par skor och några söta tröjor.
Och det måste bli denna veckan har jag bestämt mig för.

Om någon vill veta så är det sista gången på dansen på Onsdag och jag är super glad att jag slipper Lisa i några månader nu för hon är bara för mycket hihi.
Jag ska inte vara med på dansuppvisningen pågrund av henne usch asså jag hatar den tjejen hon förstör min dans.
Nu orkar jag inte skriva mer.
Puss

PS. Min dator funkar nu också så det blir mycker inlägg nu och mycket bilder.
2009-05-11 @ 18:46:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: michaela

johanna är saknad <3

2009-05-12 @ 21:25:29
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0