skåne

hejj alla söta.
Jag vet att jag inte har skrivet på as länge nu men jag har verkligen inte orkat efter cup syd.
Men iaf cup syd var den bästa cupen i hela mitt liv eller ah iaf i år.
Jag älskade stället vi bodde på fast att det var sjuk osköna sängar men dom blev sköna tillslut.
Vi vann också kom 1 i A slutspel så jävla gött tjejer jag älskar er.
Vi träffa massor av nya människor och ja helt jävla bäst.
Träffade då Mirza så jävla underbar är du!!

Jag skriver nu på min brorsas dator så jag har inte bilderna på denna datorn så dom kommer när min bror orkar fixa min.
Jag har varit sjuk i två dagar nu men idag orkade jag mig till skolan fast det var sjuk jobbigt.
Jag tror min hals ska brinna upp just nu för det gör så jävla ont.
Men nu orkar jag inte skriva mer jag skriver mer ikväll.
Puss

2009-05-27 @ 14:53:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hannah :)

köpte tröjan på gina ;)

och den finns nog kvar tror jag :D (L)

2009-05-27 @ 21:01:47
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0