inget inlägg igår

inget inlägg igår så jag skriver lite idag.
Igår så började jag halv 12 för det var fotbolls sak uppe på lindevi, jag skulle inte spela men jag fick kolla på för tobbe så det va bra.
Dom vann en match och spela lika en, men det räckte inte för att gå vidare.
Sen gick jag,Johanna och sally hem för sally skulle duscha.
Vi åkte in till liseberg hm ingen aniing va klockan va.
Det var kul vi åkte ungefär hem kl 21.30.
Älskar er Flickor<3


Idag när jag precis hade vaknat ringde Mikkan och frågade fall jag ville vara med på match, men jag bestämde mig för att inte vara med för jag känner mig inte redo för det än för jag har ju varit borta i några månader nu från fotbollen.
Men jag tror jag ska ut och springa lite sen så jag känner mig lite duktig idag.
Sen vet jag inte riktigt va jag ska göra men jag hoppas mamma kommer hem snart så vi kan åka och shoppa eller något för det var riktigt längesen.
Men nu har jag skrivit tillräckligt.
Puss

Och jag har slutat hoppas. Ingen ide att sitta och vänta
.
2009-05-16 @ 11:35:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack! Jag vet inte riktigt för jag köpte dem förra året, men du kan ju alltid kolla :)

2009-05-16 @ 13:00:23
URL: http://lissyngwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0