Brännan kommer vafan:)

Idag har jag haft en så skön dag:D
Först har jag solatsolatsolat och solat. så himla gött va. Och vet ni jag har fått ränder och det visar att jag har fått färg erkänn grymt ellerhur!!:D
Men iaf. Jag träffade Johanna och jesper vid lekplatsen sen gick vi och hoppade lite på johannas studsmatta men jag hoppa inte för hallå jag fick sjuk ont i ryggen och det orkar jag inte ha liksom.
Sen kom Bawan the banan, Jag och jesper och johanna gick ner till centrum och köpte glass till mig för jag var helt jävla galen. Då mötte vi Maja i centrum:D
Sen gick jag och Johanna in på ica och köpte min efterlängtade glass som jag hade tjatat om i typ 1 timme.
Sen kom Henke och Hampus där men vi gick bara förbi typ haha sa hej, Sen gick vi till valås skolan och hängde där och då kom våran älskade Gabrielle Persson.
Men sen ville jag och johanna hem till mig och kolla Robinson som redan hade gått 40 min typ.
Men vi hann lite så vi tog macka och ships hoho.
Sen kolla vi lite på film eller va vi gjorde.
Och så kom johannas pappa och hämtade henne så jag sitter nu här och kollar runt lite på datorn skojj skojj.
Nu ska jag ringa min kära bror som jag kommer sakna grymt mycket för han ska till Turkiet imon så han måste komma hem nu så jag hinner mobba han lite.
Puss och kram på dagen.
2009-05-02 @ 23:26:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0