VillVillVill

Idag har det varit en seeg dag i skolan.
Vi skulle sjunga idag med musik profilen och det gick verkligen åt helvete för mig haha johanna var jätte duktig men jag lät som en gris:P(L)
Jag var så nervös så jag skacka och sjöng såklart fel på låten haha:P(L)

________________________________________________________

Jag vill bara säga att jag VillVillVill shoppa:D(L)
Detta vill jag shoppa!

Väska
Skor
Jeans
Jeans leggings
String trosor haha:P
Massa  linnen
Tröjor som ty är fiiina som ahh ni fattar
smycken
Tunikor

Jag vill bara köpa köpa köpa:D(L)

Någon somm vill med och shoppa någon dag:P(L)
När jag fått ihop lite pengar(L)
Man får ju alltid av pappa men måste ha lite själv  också(L)

Pao och jag vi bara älskar att shoppa(LLLLL)
2009-03-05 @ 17:37:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paooo:DDD(L)

Älskar att shoppa , du och jag johanna:D vi måste shoppa nån dag eller hur??:D<33

Älskar allt de du skrev:PPP

shoppa shoppa shopppa!!!(L)

___________



Jag tror du sjööng en underbar stämma :P hihiihhi(LLLL) Ha dee BÄST nuu!<3

2009-03-05 @ 19:59:55
Postat av: michaela <3

thahh vi kan köpa string tsm ;) tiihi <3

2009-03-08 @ 12:11:02
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/
Postat av: Mohamed

söööööt bild:)(L)

2009-03-08 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0