Tisdag 17/3

Hejsan(aa
Idag har det varit en sådär dag faktistk!
Jag har varit sjuk idag så var inte i skolan. Ganska segt!
Men imon blir det skola och dans och hela alltet.
Idag kom Farfar och hämtade mig här hemme för vi skulle iväg in till stan och köpa mina efterlängtade dansskor.
Så jag köpte ett par svart fina skooooor som jag är jätte glad för:D
Jag saknar min underbara Johanna karlqvist har inte träffat henne på två dar så jag är lite depp faktiskt men imon träffar jag henne.
I veckan händer det la inget speciellt.
Någon som vill hitta på något?
Puss och kram

Här är en bild på dansskorna:DL)
2009-03-17 @ 18:15:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: PaulineMattsson <3

Jääätttttee FIIINA dansskor!!!!!!!!!

Avensjuuuk assså!!!:OOO



Syynd att du vart sjuuk men nu är allt braa????:D<33

Villl gööra något me dejj nån dag:?!!:D

Haaa de underbart!:*

2009-03-17 @ 18:19:33
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: thilda <33

guud va fina!!! :D



men e det inte svårt att dansa i dom :P



E också avis :P

2009-03-18 @ 20:16:24
URL: http://skooglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0