Tisdag 10/3

Idag var det en seeg dag.
Det började med att kl ringde kl halv 7!!
Sen träffade jag alla vid korsningen så gick vi till fucking skolan!!
I skolan träffade man folket.
Hade matte lektion första lektionen och det gick göttans bra.
sen var det SO och det gick med hyfsat.

Sen var det rast i ungefär 20 timmar eller något.
Jag och Hanna söta satt i cafet så vi slapp gympan och det var så sjukt gött vi satt och lyssna på musik och massor!!

Sen var det spanska, jag kan säga att jag inte förstår ett skiit av spanska.
Sista lektionern var Tjej möte, Fyfan vad jag hatar asså ibland har jag bara lust att slå ner jävla Mats.
Han förstår ju fan inte den bögen fyfan på han!!

Sen gick jag hem med johanna och då hämtade vi Lilla Alice på dagis för jag skulle vara barnvakt idag.
Så jag och Johanna gick med alice till fritis där Matilda väntade och då sa jag och alice hejdå till johanna som skulle hem.
Sen gick jag hem med Alice och Matilda. Vi lekte massor ska jag säga herregud!!
Känade 190 idag.

Sen vid 18.00 gick jag hem och lagade mat och nu sitter jag här. Jag har precis gjort läxorna för jag har prov på torsdag:S:(

Puss och Kyss på Dagen(LL)
2009-03-10 @ 20:51:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0