Söndag.

Igår gick jag och la mig kl 02.00 och gick upp 10.00 så jag är grymt trött nu.
Jag har precis duschat och det fick mig faktiskt att vakna till lite.
Idag ska jag till Farmor och Farfar och äta lunch. Mina underbara kusiner är där med.
Olle Polle som jag inte har träffat på ungefär  5 månader!
Super kul ska det bli.
Men nu innan jag åker dit så ska jag kanske plugga lite det kan behövas!!
Vi har ett långt arbete som jag tycker är jätte jobbigt för man behöver skriva så mkt:(
Men jag hoppas dagen blir bässsstt:D
Kort kommer nog ikväll:D
Johanna is the shit(L)
Puss och kram

2009-03-08 @ 11:14:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paoooo!<3

Yeeees Yees hoppas duu får det kuul nu då!:D

Tröött e jag me:// :P

Haa det Underbart!(LL)

2009-03-08 @ 15:36:23
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0