Onsdag 11/3

Härlig dag idag. Solen och allt jag bara älskar att det närmar sig Sommarn(LL)
Idag försov jag mig så jag vaknade 07.20 när jag skulle vakna 06.30.
Jag skulle gå kl 07.30 så jaa kom lite försent till mötesplatsen men jag hann till lektionen:D
Sen hade vi skojj dag i skolan.
Sen när jag kom hem så Plugga jag lite sen var det iväg till bussen!!
Tog bussen till stationen och tog tåget till Centralen!
Sen gick jag hela vägen till Lazar.
Jag bara älskar att dansa och idag gick det extra bra också.
Och när jag stog och väntade på bussen idag så ringde farfar och sa att vi skulle åka och kolla på dansskor på Måndag så han hämtar mig vid skolan när jag slutar på Måndag,
Och då får jag mina efterlängtade Skor:D
Lite nervös är jag äver Provet imon men det ska nog gå bra.

På fredag blir Det sötaste tjejerna, Mikkan och Michan.
Och efter det Träningsläger med laget och det ska bli skit skojj bara att jag nog inte får träna så mkt:(
Men nu ska jag äta med pappa.

Puss och kram(L
)
2009-03-11 @ 19:36:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: PAAAAAOOO

Huuur seer dansskor utt??:P

I vilket ämmne??:D hahha

träningsläger!<3 hoppas det gååår braaaa!(L..)

2009-03-11 @ 19:45:51
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: thilda <33

Träningslägret kommer bli KUL! <33:D

2009-03-11 @ 21:00:07
URL: http://skooglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0