hejj(L)

Hejj
Idag var det en jätte seeg dag!! Började 08.05-16.15 det var otroligt segt.
Sen har dage bara varit tråkig.
Imon blir det underbara flickor, Mikkan och Michan(L)
Sen träningsläger med Laget så jävla skojj ska vi ha det, ska ta mycket kort.
Så nu har jag nästan packat klart allt men inte riktigt för vet inte allt jag ska ha med mig än men det blir nog bra.
Det sugiga med träningslägret är att jag kanske inte får träna så sjukt mkt för jag har mitt knä som jag hatar!
Men nu ska jag nog gå och äta lite tror jag min mage ropar efter mat.
Kysss(L)
2009-03-12 @ 20:48:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pauuline:)

Jättefiin bild!:D

Seeegt e det alltid i skolan tkr jag:P

fast ibland e de ju lite rooligare

deet ska blii skojjjjigt:DDDD

dee e syynd att du haar såå ont eller har en skaada!!:(((

PUSS(L)

2009-03-13 @ 14:23:09
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0