Åhh

Nu ligger jag här i min egna säng och bloggar lite. Jag har såklart fått hicka!!
Jag får så ont när jag hickar jag tror jag ska dö!!
Jag hoppas verkligen att den går över snart.
Jag är så trött idag men jag orkar verkligen inte gå och lägga mig.
Men det blir la snart att jag går upp och borstar tänderna och går och lägger mig i min sköna säng!!:D

Imon blir det super dag tror jag!!:D
Jag ska till Sjukhuset och hälsa på min MORFAR som jag älskar mest i hela världen(LL)
Så blir det nog lite shopping också för mina favorit jeans har gått sönder i skrevet så jag ska köpa nya!
Sen blir det hem till min BÄSTA kusin och för festa!!
Sen ska vi iväg till en familj som jag verkligen inte gillar så värst mkt!!
Henrik är söt så det funkar!!
Sen blir det la där hela kvällen och jag får stå ut tror jag!!:P

Puss och kram, Ha en jätte jätte bra kväll.
2009-03-06 @ 22:23:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha hatar hicka med! asså när jag fick de en gång så kunde jag inte somna utan bara hicka på, haha hicka i en halvtimma de är nog mitt nya record!(; <33 älskar dejj kösshej!

2009-03-21 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0