9/3(L)

Idag var det Rölig dag:!!
MAttsson den söte kom till skolan idag med sin brutna fot men det är gött att få lite liv i skolan igen:D
Första lektionen jag hade idag var matte och det var skojj. Jag och sally satt och pratade typ hela lektionen.
Sen kom Johanna precis när vi slutade matte för då hade hon varit på utvecklignssamtal.
Så fick man reda på att jag skulle stå i bamba och då fick jag damp på alla och börja skrika och gapa:P

Sen var det svenska och sen var det bamba:O
JAg och Adam gick och ställde oss i bamba och typ doooog, det fanns inget och göra vi typ bara stod där och inte gjorde ett skiiit och vi fick inte heller gå!!
Sen sa ULLA PULLA KNULLA(bamabatant) att vi skulle ut och torka borden jag ba neeej fyfan och sen fick adam göra det mesta för man hatar ju trsorna så jag gick och peta lite haha och alla skratta åt mig!:@
Sen hade vi SO och efter det NO.
No:n var sjukt rolig. Partik hade med sig en lögn sak så han skulle stå framför hela klassen och hålla i denna och så skulle vi ställa frågor.
Så någon frågade fall han hatade våran klass han ba nejj
Men det stog att han ljög direkt hahah alla börja skratta hahaha fan va kul det var.

Så för en liten stund sedan var jag på utvecklingssamtal och det gick jätte bra. Jag kommer nå alla målen och jag är skiit duktig i skolan hahahahahahahahhaahaahahaha NOOOT:P
MEn det var bra:D

Kyss på dagen!!
Kläderna jag hade på mig idag

Randig tröja från Zara
Jeans leggings från Gina
Vitt linne från gina
2009-03-09 @ 19:49:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pauline<33

Najjs DAg du hade men jag hade bajjs dag:PP

Utvecklinssamtall;O:p

fiina KLÄDER!(LL)

2009-03-09 @ 20:06:35
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: Juliakarlsssssson :D

Hahaahaha, jag skrattade faktiskt inte åt dig :o du är visst bra i skolan! (a)<3

2009-03-10 @ 16:28:27
URL: http://bloggadress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0