20-03-09

Heeej<3
Idag har det varit en av dom bästa dagarna!
Så jävla kul va.
Först var jag i skolan och där var det problem som vanligt.
Sen stack Jag,Johanna och Hanna ner till stationen och satt och vänta på tåget i typ 30 min.
Sen kom tåger så vi luffa lite där.
Sen gick vi in på Fjortis Kungsmässan som vi älskar(L)
Så där köpte jag ett par super fina skor:D(L)
Vi spana in snygga killar och japp japp vissa fick vi på korken men dom försvann faan asså:P
Sen så satt vi och tjocka oss med glass vid en bänk och kolla på en kvinna som satt och tog ego bilder på sig själv?:S
Sen typ var vi helt Fulla typ.
Johanna ville bara hem den tönten haha men jag och Hanna ville missa tåget och det gjorde vi med så vi gick tbx till Fjortis kungsmässan och köpte något som hanna skulle ha.
Sen gick vi till tågstationen och satt där och bakom oss satt det en äcklig gubbe som hade sjukt mycket ÖL man blev ju lite sugen(L)
Sen åkte vi hem och då stog Mamma den feta där och väntade på oss och körde oss hem. Puss och kram på dagen(L)


Bild på skorna(L)
2009-03-20 @ 21:40:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: thilda <33

fina skor ! :D<3

2009-03-21 @ 11:45:30
URL: http://skooglundd.blogg.se/
Postat av: mikaela

låter som en rolig dag!:D<33 thihi vänta bara tills jag får mina pengar då ska vi köpa allt från mat till string m.m!<33

2009-03-21 @ 14:49:55
Postat av: Anonym

vaa fiiina , har sånna fast rööda:D (L)

2009-03-22 @ 18:10:15
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0