Solning

Hej alla sötnosar(L)
Vet ni idag va jag jätte duktig. Jag gick ut och sprang hihi. Inte jätte långt men jag sprang.
Så när jag nästan va klar så ringde jag johanna och frågade fall hon vill komma och det ville hon så vi pratade lite och så.
Sen va det hem och ta en kall skön dusch mums.
Middag hemma hos Mormor & Morfar kl 14.00 sjukt go mat asså.
Vi satte oss sen ute på deras altan och sola så himla varmt och skönt.
Jag städade min gaderob också den blev riktigt fin och bra för nu har jag sko hylla också.
Efter städningen blev jag så trött så jag gick ut och la mig i solen och somnade faktiskt hihi inte riktigt meningen att det skulle bli så. Jag är jätte trött nu för att jag somna men det gör inget för det är snart läggdags ändå.

Det är bara 12 dagar kvar till min Födelsedag hih säg Grattis(L)
Puss(L)

2009-06-21 @ 20:17:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: thilda <33

GRATTIS i förskott! :D <33

2009-06-22 @ 12:45:16
URL: http://skooglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0