Solen Skiner..

Shit vilken härlig dag.
 Jag var med Johanna och vi Sola hoho hoppas man har blivit en brun fläck brunare nu.
 Vi va sen med Jesper marcus och så ringde lille oscar och ville vara med och ja visst fick han det. Jesper va Glad för sin jädras kamera haha glad för din skull att du fått något i ditt liv som du är glad över för ditt liv är ju mobbat jesper ne men orka prata om jesper nu haha ne skämta men just nu vill jag inte prata om han haha.
så gjorde vi saker så blabla orkar inte skriva.
Jag och Johanna hade också Picknik så mysigt så, vi skämde ut oss lite men det är sten lugnt,

Alla vill la ha porr på mig, eller?(L)

Söting Johanna Karlqvist(L) BFF



Tjohejj jag måste också åka och shoppa någon dag men det får bli en mulig dag har jag bestämt mig för.
Jag ska shoppa.
Solglasögon
Bikini
skor
tröja
ALLLT

Bikinin jag måste ha så underbart fiin.

Men vet ni vad nu ska jag snart ut och sola så ha det bra allt folk
Kramar Johanna
2009-06-15 @ 19:23:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

Emm..jaa, det kanske var meningen att man skulle se rätt in på översta bilden ;p lite flashigt sådär..

2009-06-16 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0