Sola är mitt liv just nu(L)

Hej alla(L)
Nu kan jag berätta att jag nyss kom in från solningen.
Helt fantastiskt skönt var det, jag hoppas verkligen att jag har fått någon färg nu också.
Men iaf. Idag var jag med Favorit Michaela Lindegran.
Vi hade skojj skojj. Sola lite satt och prata.
Hihi ni vill nog veta va vi prata om men nejnej det är en hemlighet.
Men tråkigt nog så skulle michan på sin Träning, ah det skulle jag också behöva men men.
Så henne mamma körde mig hem, Tack.
Direkt gick jag till kylskåpet och hämtade Sallad och gick ner och la mig i solstolen och sen kl 17.00 - 20.00 har jag legat i solen hihi.
Men nu får det räcka med skrivandet.
Puss(L)

Såhär såg jag ut idag(L)
Linne
Jeansjacka
Jeans shorts
skor

Solning med datorn en liten stund(L)


Ursäkta Porren säger jag bara!!
)
Megen behövs Plattas till:O

Vilken jävla stekar bild hahaha:P

Solning är mitt liv just nu!!(L)
Bloggar kanske lite mer ikväll
Puss(L)
2009-06-22 @ 20:48:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: miiicahela <333

det var den bästa dagen på länge måste göras om snart ! älskar dej <3

2009-06-23 @ 12:09:57
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/
Postat av: thilda <33

guud va fiin bikini! :D

2009-06-23 @ 12:23:39
URL: http://skooglundd.blogg.se/
Postat av: paaaaaaao

deen bikinin e skiit fin johanna :D<3

2009-06-23 @ 20:10:37
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0