kommit hem från hovås för några timmar sen

Hej kom hem från Hovås typ för några timmar sen.
 haha roligaste rasan ever typ haha.
 Iaf jag och Johanna tog bussen 11.20 till snipen sen hoppa vi på 80 bussen till hovås.
När vi koppade av vid hovås där så gick vi till hovås boden men då tänkte inte jag på att den hade flyttat så allt va helt igenbommat.
Så vi gick tillbacka till busshålplatsen och gick yttligare 2 km eller va det sen så var vi äntligen framme vid Shell varmt som sata va det när vi gick jag tyckte det var mest kul men johanna blev förbannad haha.
Vi köpte sallad och macka. Salladen var sådär men mackan va värre usch den gick inte och äta.
Vi tog bussen tbx från shell och hoppade av någon stans fick yttligare gå 1 km ungefär sen va vi framme så så satte oss och åt våran sallad och macka och bullar mums.
Sen BADA vi haha fattar ni jag badade den värsta badkrukan och vet ni jag badade 3 gånger.
Det var en as söt kille där som glodde som in i helvete rätt störande faktiskt.
Sen efter några timmar på stranden stack vi hem och tog en glass medans vi gick till busshållplatsen. Satte oss på bussen och åkte till snipen och då kom mamma och hämtade oss där sen åkte vi in till Hemköp och handla sen åkte vi äntligen hem.
Haha jag älskar min Johanna KArlqvist, And i know you love me, johanna<3
Ett videoinlägg kommer och bilder också
Nu ska jag dra ut och äta. PUSS(L)



Vägen jag och johanna gick på haha, det kallar jag en onödig väg eller vad säger du johanna?

Sötnosen själv!!

I väntan på den 3 bussen.

Den "äckliga" salladen!!

Jag älskar dej BFF, att man alltid har så jävla kul med dig!!
Hih jag vet att jag har damp.
Svenne baban lalalaa

Puss

//JOHANNA

2009-06-26 @ 22:00:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0