Kom nyss hem från havet.


Johanna stack typ hem kl 16.00 så då kom pappa och hämtade mig så åkte vi ner till havet och mötte mamma och bror så åt vi middag där. Tyvärr glömde jag kameran.
Men imon blir det Hovås med bästaste Johanna, jag älskar dej
Det ska bli jätte kul. Johanna om du ser detta så skicka sms<3



Min "bruna" mage

Den smala bruna johanna steker!!<3

Nu ska jag gå och göra något annat

Kyss
                                                                                                                                                                                                                     

// Johanna



2009-06-25 @ 20:53:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: paaaaaaao

vaa kuul :D:D

hahah ni e ¨så smala !!!<3

ppuss, hoppas ni får de skojj!

2009-06-25 @ 21:39:18
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0