Barnvakt hela dagen!

Tja(L)
 Ja själv tycker jag att jag är bra som barnvakt hihi.
Dom barnen är underbar men två små fjortisar är det allt.
Jag tjänade 360 hoho jippie så hittade jag 190 i min lilla väska också ja på bara en dag har man skrapat ja va det nu blir tsm.
Vi lekte lite vatten krig och spela lite fotboll och så stekte lite i solen också.
Gud vilket fint väder det är i Göteborg nu ME LOVE(L)
Sen kom Mamma hem hon hade varit och shoppat men inget till mig blev det.
Men hon hade med sig jätte goda Räkmackor till henne själv mig och pappa. Tack sjukt bra middag gottigotti.
Ja nu blir det nog inte mer skrivande för idag,
Puss(L)
JOHANNA(L)

Fjortis Mamma och Ap pappa hih!:P

Pappa ska bleka sina tänder, så avis!!

MAmma är glad för sina nya två stenar hon har fått på sin ring. Och glad för sina nya naglar hon ska få nästa vecka
Avis på dom, dom får massa skönhetsbehndlingar och skit men jag får inget hihi.
Psst inte bra.

2009-06-23 @ 21:22:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: P A O

guud va de skulle va kul att v ara barnvakt :D

+ att man känar pengar !!:p

hihi jaa de e fuuskiigt!!! :O

ppuss & kraam<3

vii sees imån !!

2009-06-23 @ 22:18:03
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: ­-Milly-

Är allt väl med dig denna soliga dag?

2009-06-24 @ 08:14:02
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0