4/2

Idag är jag super duper glad:D Första var jag i skolan det var jätte tråkigt. Sen efter kom jag hem så stog jag och laga mat, och då kommer johanna klampande utanför mign dörr jag går o öppnar hon skrattar.
Hej haha jag glömde mina nycklar/johanna
Hej haha okej visst kom in/jag
Sen så stog jag o åt hon vill typ inte ha något, så sen så gick hon på toa och kissa.
Du får jag låna eran telefon/johanna
Ahh sure/jag
Hon ringde sin mamma och pratade seriöst med sin mamma:P:D
Sen ringde hon sin syster dyster som var påväg hem och då blev johanna glad:D
Sen gick hon hem och träffa sin syster dyster Josefin:D

Sen var det dags för mig att gå på bussen den skulle gå kl 16.00 men gick ungefär 16.05 så jag blev väldigt stressad ör jag trodde tåget skulle gå kl 16.23.
Sen när jag kom fra till tågstationen så gick jag under tunneln. Så hörde jag ett tåg komma men jag tänkte ju att det var ett annat tåg men det var det inte så jag fick panik och sprang mot tåget så stängde dom precis dörrarna men jag fick upp en dörr som tur var så satte jag mig på tåget.
Hej får jag kolla era tågkuponger/ tåg tanten
Jag täckte fram mitt kort,
Ähh hur gammal är du?/tåg tanten
Jag är 13/jag
Då har inte du betalat tillräckligt ungevän(tågtanten
Nehe, sk jag gå o stämpla då eller?/johanna
Jaaa det får du göra/tåg tanten
Så jag gick o stempla in tvåan.
Nu får jag kolla så du verkligen har stemplat tillräckligt/tåg tanten
Ahh okej/jag
Jaa duktig flicka så ska det se ut:D/tåg tanten
Okej va bra då/jag
Sen så satt jag alldeles ensam på tåget.
sen kom jag fram till centralen så hoppa jag av där och gick och spana in folket som gick där sen ringde mamma och då gick jag o prata med henne.
Sen kom jag äntligen fram till LAZAR.
så jag gick in pratade med Per för jag hade glömt och ta ut pengar(så smart är jag) Men det var okej att jag betalade nästa gång. Så jag gick in och bytte om till danskläderna.
Sen var det bara sätt sig i soffan och vänta i en halvtimme tills dansen skulle börja.
Sen så skrek Per.
Jaa in i studio 1 allesamman.
Så jag promenera in i studio 1 och ställde mig där.
Så började jag prata med en tjej som stog brevid mig.
Sen så dansade jag och hon för hon hade ingen partner så det fick bli jag:D
Sen så berättade läraren/tränaren att vi skulle dansa Pasodoble och jive. Så vi dansade bara Pasodoble denna gången och det var riktigt svårt faktiskt.
sen var lektionen slut och pappa kom och hämtade mig så då var det raka vägen mot lindome.
Åkte hem satte mig vid datorn.åt och gjorde läxa och nu sitter jag här igen:D(L)
Världigt lyckad dag ska jag säga(L)
Dans=Bäst

Förlåt att jag inte skrivit på länge men jag försöker skriva så ofta jag kommer ihåg:D(L)
2009-02-04 @ 20:38:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0