plugg

Nu är det faktiskt dags att plugga för det måste jag verkligen.
Men det är så tråkigt så jag vill bara spy över pappret det blir la att jag tar lite kort samtidigt när jag pluggar.


Och nu var jag uppe och pratade med min kära morfar som jag inte gillar så mkt nu hoho för han tvingar mig att spela golf på fredag och liksom det är VALBORG på torsdag och då kanske man sover extra länge och då måste man sätta klockan för att spela golf liksom va är det för något liv nej usch usch.
Men jag får ju ställa upp för min morfar för han är världens bästa och liksom han är bäst bara bäst(L)

Puss och kramis på er alla(L)

Här är en bild som jag hittade på google jag tkr det är så fucking jävla fiiin(L)
2009-04-27 @ 18:33:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0