Ett stort plus till mig


Jag kom nyss in från att varit ute och joggat med bror. Haha dålig kondis som man har så sprang han ifrån och jag hade håll hehe. Nu vill jag verkligen inte ha en sån tråkig blogg så ge mig tips!!

Om jag ändå skriver om det liksom om kondis och smalhet och sånt. Liksom tänk dom som äter på Donken 2 gånger i veckan typ. Får dom inte dåligt samvete. Jag vill inte härma Dessie eller något men det är riktigt äckligt med dom som äter fet mat ofta. Det lägger sig ju på olika ställen som på magen låren ansiktet lite var stans. Jag skulle iaf inte vilja ha en fettklump på magen. Inget emot feta människor. Jätte snälla och så men dom som är riktigt feta dom äcklas man riktigt av.
Därför går man ju ut och springer ibland och rör på sitt fett man har. Visst lite mull och hull hehe det måste man ha för att överleva. liksom hur jävla snyggt är det att vara skit smal. Jag är faktiskt emot båda.
Men om jag ska vara ärlig så måste jag blir smalare.
Men slut pratat om detta!! Jag pratar nu med Jesper i telefon och ska snart ringa favorit Magdalena.


Nu ska the Quuen göra lite annat.
Puss

 

2009-11-03 @ 20:20:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0