RegnRegnRegn

Ni har säkert varit ute idag och gått i regnet, ah det har iaf jag och man blir inte lite blöt.
Usch kan det inte bara komma sol. Ibland hatar jag sverige sånt jävla väder som vi har.
Men gött att det blir kroatien snart. I (L) KROATIEN.
*Då ska jag bada varje dag eller ahh nä'stan tror jag och sola fan va jag ska sola jag ska bli neger och jag måste vinna över jakob han får inte bli brunare än mig det blir ju pinsmat.
Men jag får göra mitt bästa, önska mig lycka till.


Idag ska jag kolla film. Jag tror jag ska kolla på " ÄLSKA MIG" jag har sett den förut men den är så jävla hemsk.
OCh imon det ska bli bäst tjejer.
Ni vet att jag älskar er(L)
"NU" orkar jag inte skriva mer, jag skriver mer ikväll jag lovar(L)
Puss

2009-05-08 @ 14:25:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0