Massa har hänt, men idag sov jag hos Michaela "hjärtat" Lindegran

Så sjukt mysgt vare. Det var Jag miichela Johanna och Mikkan. Så underbara är ni.
Jag somnade iaf kl 04.00 inatt hihi ja jag vet jag är en riktig nattuggla jag vet.
Haha ah om ni vill veta hoppa en groda in genom fönstret så den hoppa omkring i Michelas rum haha tur att vi märkte att den hoppa in för man vill ju inte sova med en groda bredvid sig.


Ja men igår var jag på kungsmässan med Johanna Hanna Och Mikaela. Ni är super sköna och goa människor flickor.
Haha mkt skratt asså. Jag och Mikaela vi bara sitter och luffar på bänk men ah. Jag fick köpt lite iaf.
Imon blir det liseberg med Fotbolls tjejorna´. Hoppas jag inte känner mig för utanför för ah som ni kanske inte visste har jag tagit ett uppehåll från fotbollen.
Men ah jag har tagit lite bilder, inte så många men det räcker.



 


 Kungsmässan med dom här flickorna<3
 
 Älskar dej!!
 
 Denna älskade johanna var med

Och denna tråkmånsen som aldrig vill vara med på kort hiih.

Vi avslutar med en vacker vacker bild på mig.
Aah och förlåt för att jag har varit as dålig på att uppdatera men jag ska försöka att bli bättre.
Jag uppdaterar er imon I promise.
Men nu ska jag lägga mig på spikmattan.
Puss¨

//JOHANNA
2009-07-07 @ 20:30:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: michaela

älskar dej (L)

2009-07-10 @ 00:26:54
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/
Postat av: Jassiiis:D

vad fin den där rosa tröjan på översta bilden var:D

var har du köpt den?

2009-07-11 @ 17:22:07
URL: http://jassiiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0