28/1

Idag har det varit en bra dag:D(L)
Skolan givk ganska bra. Hahah jag o hanna har dom bästa spanska lektionerna ever hahaha No se :P:P(L) Sen så på lunchrasten så var jag,johanna,hanna,sally och jennifer och köpte bullar och kondomer:D(L) Det var ägit roligt. Alla tyckte det bara var äckligt men jag tyckte det var riktigt kul:D
Sen gick Jag, Johanna, Sally, Hanna till fotbolls träning med skolan (jag o hanna spela inte) Så där stog man o prata lite med TOBBISEN, Jag kanske får åka med o kolla när tjejerna spelar dm hoppashoppas. Sen så satt jag o Hanna där o hade grymt kul med dom två sista kondomerna haha och våra vindruvor då såklart:D(L)
Sen så var träningen slut och då var kl 16.00. Och då var det bara att gå hem. Det var en rolig väg hem haha:D
Tack för en GREAT dag.
KYSS(LLL)
2009-01-28 @ 22:08:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0