12/2

Idag har jag varit med min Älskade Johanna Karlqvist(L)
Först så gick jag till henne så vet jag inte vad vi gjorde sen så kom johannas trötta syster dyster upp och fråga fall vi ville ha pannkakor som dom skulle laga. Ahh tack svarade vi. Sen kom hon in igen och fråga fall vi ville gå ner och köpa mjölk nere på ica för den var slut,
Visst, svarade jag.
Tyst nu johanna, sa johanna haha:P
Sen så kom vi fram  till att vu kunde röra på dö köttet så vi gick ner till ica och handla mjölk mumma, Sen så skulle vi köpa knäckebröd också så frågade vi en gubbe där vart knäcke brödet låg så sa han att det låg där borta. Men så skulle johanna visa mig en sak på vägen så sa en kärring,
Där ligger inte knäcke brödet, sa kärringen
Vi ba öhhhh:S
Sen så gick vi och tog vårat kära knäcke bröd så gick vi runt lite på ica.
Så plums så tappade johanna mjölken rätt ner i golvet så det började ju och rinna så hon blev väldigt nervös haha så kom en kärring fram och sa såhär.
Ni ska nog säga till någon  tror jag,
Så blev jag och johanna typ sura för alla kärringar klagar på oss. Sen sa jag till en tjej som jobbar där så sa jag.
Ursäkta men vi tappade mjölk,
Så hon plockade upp allt. Jag och johanna gick skrattande iväg och betalade.
Så sen blev jag lite sugen på tuggomi så jag gick till en atomat och tog ut 1 tuggomi, men gissa vad som händer då joo  tuggomit ramlar pladask ner i golvet och faller i tusen bitar jaha så var min 1 krona slut så jag fick 1 krona av johanna som tur va. Sen gick vi hemmåt till johanna.
Där stog Jossan och Niklas och väntade dom fick sin mjölk och började laga pannkakor sen var dom klara och då åt vi:D
Sen så gjorde jag och johanna massor med saker.
Sen helt plötsligt slockna hela jävla lindome.
Mörkret faller och det blir mörkt.
Ja sen skulle Johanna på träning och då var jag tvungen att gå hem i mörkret. Så jag ringde Mikkan för det var ju lite läskigt så vi pratade lite:D
Sen kom man hem till sitt mörka hem så det var direkt fram med ficklampa och tändstickor. Sen så när jag hade plockat fram alla ljus och ficklampor så kom strömmen tbx. Så såg min dag ut idag:D
Bästadagen ever asså(L)
Imon blir Mikkan och Johanna vi ska ha det jätte skojj(L)

2009-02-12 @ 18:48:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0