tjohejj

Idag var det en lång dag i skolan. Det var sjukt tråkigt.
Sjukt många lektioner. Vi fick glass på Musikprofilen det var gött fast jag kände mig fet efter.
Som ni kanske såg så la jag upp mitt första vidieoinlägg haha jag skrattar åt mig själv så dåligt, jag vte jag filmar skevt, men det ska jag ändra på tills nästa gång för det kommer fler.
Jag är sjukt avensjuk på Michan och Hannah som har köpt sina sjukt fina skooor jag bara älskar dom, vill verkligen ha dom.
Jag ska ju köpa ett par andra skor på lördag med ssally och det blir brabrabra för dom är sjukt snygga.


Imon blir det bara tråkig skola. Jag blev sjukt glad av att Sussane(lärare) ställde in joggingen i skogen för det skulle jag verkligen inte orka på morgonen, jag vet att jag är lat.
Nu ska jag gå och städa mitt rum för städerskorna kommer ju imorgon ¨så måste plocka undan lite.

PUSS
2009-05-07 @ 18:13:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna Karlwqviiiist

Hej på dej din äppelskrutt !!

jas vet inte va ja sak skriva hahahha





hej dåå ! pussssssssss(L)

2009-05-08 @ 13:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0