Liseberg hela helgen!!<3

Hej alla söta(L)
 Förlåt att jag inte har skrivit på sjukt länge men jag har verkligen inte haft tid.
Nu sitter jag hos min Mormor och Morfar och har det ganska tråkigt men det funkar.
I Fredags va jag på liseberg me dom bösta, Michan,Sally,Hannah,Pao,Mathilda,Johanna och älsklingen Mirza.
Mirxa hade inte sitt guldpass med sig så han kunde inte åka något så jag stod med han bredvid allt. Jag älskar dej.


Lördagen va Kul.
Hahah tönten Johanna Andersson var på liseberg igen fast med, Johanna,Sally,JEsper,Oscar och Ersman.
Jag har inte så mycket och skriva om det mer om att det var varmt och mycket folk.
Jag älskar er Puss(L)



Imon Vill typ mikkan att jag ska med henne och shoppa och Joo det vill jag.
Jag måste verkligen ha mina Gladiator skor som jag inte har hittat.
Ska också köpa en super fin tröja från Gina.
Nu måste jag dra hem till kära Lindome för mamma och pappa ska sova, åhh vilka jobbiga Päron jag har.
PusseN
2009-05-31 @ 21:16:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

Asmysig helg (aa' haha! :D menneee, ska du köpa den rosa tröjan från Gina? haha! jag kunde inte låta bli så jag köpte den ;p

2009-05-31 @ 21:55:54
URL: http://dailydrug.blogg.se/
Postat av: hannah :)

haha det va skojj :D

2009-06-02 @ 16:28:01
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0