Barnvakt..

hejsan, Nu är jag hemma från barnvaktningen det var kul i början men det blev jätte segt i slutet för då skulle vi leka mamma, pappa barn. det är inte så kul haha.
Sen nu när jag kom hem så tog jag mina pengar (190 som jag fick från barnvaktningen) och la dom i min fiina plånbok(stavning).
Jag är rätt ledsen att jag inte kan gå på frida och kompani konsert. Men det får nog bli någon annan gång.
Som tur var så fick inte jag någon prick av lärarna förut för jag skolka ju som alla säkert redan vet(första gången faktiskt)
Mamma och Pappa blir nog inte glada men vem bryr sig.
Här kommer bilder på Alice och Matilda(dom jag passar)

2009-05-05 @ 18:34:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pauline :D

sv; NEEEJ! den va jju söööt :D (L)

2009-05-05 @ 19:02:01
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0