Jag skriver inte alls mycket längre, förlåt

Jag skriver inte alls mycket längre och det är ju fruktansvärt. Ni måste hjälpa mig att bli bättre på det.
Men iaf idag har jag varit på Tjoleholms slott(stavning).
Det var la kallt kan man säga frös till en snöboll.
Jag hade inte kameran med mig jag är dålig på att ta med mig kameran.
Hoho vet ni jo mamma för sa sig idag när vi satt och prata.
Mikael tog fram sin system kamera så sa mamma
- Vi ska köpa en riktig system kamera till johanna
sen sa pappa
- Ne Johanna "önskar" sig en system kamera.
Hihi så jag hoppas det blir en för då kommer jag ha med mig den överallt!!
Så ni får faktiskt hålla tummarna också.
Men nu ska jag ta med mig datorn och lägga mig i sängen min.

Puss(L)

2009-06-19 @ 18:17:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: paaaaaaao§

sööt biild :D

näär fyller du år då? ;)) du får nog en :D:D

2009-06-19 @ 20:18:28
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0