En dag jag kände på mig.

Genom Sms det var lite väl fegt. Jag skulle inte varit såhär ledsen om du hade åtminstone ringt mig men du valde att skriva ett sms. Jag föll ner i bitar på golvet när du berätta, okej jag förstår att du behöver tid. Du visste reda om att du kände detta i söndags Jo när jag va med dig så du gav mig fejk pussar du gav mig fejk blickar som jag trodde var äkta men det var fejk rätt igenom. En tår faller ner för mig kind när jag tänker på dig. Du va det bästa för mig jag trodde jag hade hittat rätt men jag hade hittat fel. Det blev 2 veckor, det va dom bästa veckorna i hela mitt liv. Vi planerade att vara med varandra i sommar och ha kul och mysigt men det blir la inte så nu.
Natten till igår drömde jag en fruktansvärd dröm jo det va att du gjorde slut. Jag ska aldrig mer lita på drömmar för dom blir ju verkliga dom blir sanna dom kommer in i den riktiga världen.
Ett slut som knäckte mig genom ett sms. Du kunde varit stark och ringt mig iaf, till och med jag är så stark att jag gör det och jag är inte stark.
Jag blir svagare och svagare för varje dag.
Du gav mig lycka,hopp och kärlek. Allt var fejk. En kärleks berättelse om dig och mig varade inte länge.
Förlåt för den jag är förlåt för att jag gör saker fel ibland.
Jag älskar dej Mirza Saltagic 26/5 09 - 9/6 09
2009-06-10 @ 07:24:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: thilda <33

har han gjort slut :( Stackars dig johanna, jag finns här! <33

2009-06-10 @ 12:09:23
URL: http://skooglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0