Morgon trött

Varför ska man vara så trött på morgonen?
Jag är alltid trött. Det kanske är för att jag ligger vaken länge på kvällarna. hehe skit samma.
Igår satt jag hos frisören från kl 7 till halv 10.
Håret blev skit bra. Det är bara jag som märker förändringen men ja jag är nöjd. Äntliigen är min utväxt borta.
Dansen gick super bra igår. Så himla kul att dansa verkligen.
Vi körde samba igår och jag klara det direkt ofta inte skill.

Jag sitter nu och kollar på "The Voice" och för några minuter sen visade dom en låt om honom ullareds bögen. Det är bögen som spelat in videon själv.
Jag såg inte programet själv men vilken skön bög haha. Ingen slår Amir men ändå haha.


Ullareds bögen. Vilken sjuk låt.



Outfiten kommer snart.

XOXO The Queen

2009-11-05 @ 07:54:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0