Webcam

hejj



Så alla vet så sitter jag på min brors dator i en hel vecka nu för min dator har pajjat.
Men när den funkar igen så ska jag fixa min webcam, och det betyder att jag kan ladda in nya bilder fort och lätt för annars måste man koppla in kameran och massa skit så det bli jätte bra med min cam som jag har på min laptop.
Då kan jag lägga in massa ego bilder på mig och det blir ju bäst, eller vad typ ni?


Aja nu har jag iaf duschat och gjort mig sjukt ful. Sitter här i den stora stolen och är helt osminkad och med en turban på hövvet.
Idag ska jag nog lägga mig tidigt inte ligga och smsa hela natten som jag brukar göra, men jag säger inte vilka jag smsar med för det är hemligt.

Puss och kram
2009-05-05 @ 20:59:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0