inte bloggat på länge..

Heello

Ja som ni kanske har märkt så har jag inte bloggats så mkt.
Idag har det varit en sjukt stressig dag.
Jag vaknade runt kl halv 11. Jag logga in på msn och då kom axels ruta upp. Kom till liseberg idag så jag frågade frida fall hon ville följa med och ja det ville hon.
Så jag stack ner till stationen för vi skulle ta tåger 11.55 och frida kom i sista sekunden med Mattsson och Ekman.
Såå vi åkte in till liseberg och träffade Axel och Hugo.
Så vi åkte lite och ahh jag dog i kanonen för vi satt längst fram.
Sen hände det massor.

Vi hade träning 16.00 och jag var la hemma ungefär halv eller något tror jag så jag stessa som faan.
Johanna kom till mig 15.45 och hon var ju lika glad som vanligt.
Träningen var okej inte jobbig alls typ så det va gött för mig för jag har ju inte världens bästa flås om man säger så.
Så när jag kom hem var min Farmor här så jag Mamma, Pappa och Farmor har nyss ätit.
Så nu sitter jag här helt jävla Trött.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft.

Puss
2009-05-10 @ 19:29:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0