Inte bloggat på länge

Sorry alla men jag har inte orkar lägga in några inlägg.
 Idag var det almåsskolans dag och jag vann i min grupp hih jo tack jag vet jag är bäst.
Men jag vill bara säga att alla var jätte duktig Grattis till er som vann.
Det regnade på förmiddan så alla lekar var inne och det var rätt skönt faktiskt.
Men sen blev det sol och god mat tyckte jag haha jag åt som en häst allvarligt.
Men jag köpte en dricka när vi skulle gå hem. Men så fick Jesper the tönt och Mattson the cooling för sig att typ slänga in mig i en buske. Jag hade drickan i handen så den flög åt alla håll typ så där rök den. Jag var sjukt nära att ramla ner i busken tsm med min drick men så blev det inte.
R.I.P min dricka.
Men idag var det träning och det var super duper riktigt gött att träna.
Imon blir det CUP SYD tjejer vi ska äga hela skiten.
Men 5 tjejer ska sova på golvet och gissa vem som blev utlottad jooo JOHANNA ANDERSSON men Jenny kom fram till mig och sa att hon kunde sova på golvet ist för mig och tack Jenny I love you<3
Så vi åker imon kl halv 4 ner till kära skåne.

Jag har hittat ett bar Gladiator skor chalclahala de ni. Jag säger inte vart jag har hittat dom för det är hemligt för jag ska ha dom inte ni.

Här ser ni en bild vf jag blev utlottad idag, jo för jag har trampat på en A brunn.
PUSS

2009-05-20 @ 21:10:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jassiis:D

vi ska ääga på cup syd!:D

2009-05-21 @ 11:14:50
URL: http://jassiiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0