Idag..

Idag var jag på dansen och det gick faktiskt jätte bra. Ni vet ju nu vem hon Lisa är som jag inte gillar elller ah hon dansar som en kossa.
Men idag iaf så pratade jag med med Marielle och då sa hon att hon hade sett Lisa att hon dansar som en kossa eller hon sa inte kossa men hon hade sett att hon dansar dålig.
Så nästa termin ska jag forstätta men då ska jag inte dansa med LISA och så jävla gött va för då ska jag dansa med någon annan och inte Lisa.
Jag blev så glad när Marielle sa att hon hade sett att hon dansar dåligt. Så hejdå Lisa aldrig mer mig mohah.
Men jag ska inte vara med på dansuppvisningen och det känns bra.

Nu sitter jag ute på våran älskade Altan(stavning) och lyssnar på musik och pratar med Pappa och Patrik för dom typ bygger staket.
Imon blir det skolkning för mig jag vet inte bra men så blir det.

Men nu ska jag hjälpa Pappa och Patrik så hejdå

Puss(L)
2009-05-13 @ 19:09:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0