Dans..

Hejj

Idag har jag varit i skolan och det var faktiskt riktigt segt. Vi har världens sämsta läraren nu i SO, jag lär mig allvarligt inte ett skit ut med peter och in med nalle puh.
Men  dom andra lektionenra var la okej.
Sen stack jag hem och åt lite smått för var sjukt hungrig, ballerina var min lunch idag.
Sen gick jag till bussen som skulle gå 16.00 och jag var där 5 min tidigare så jag stod och frös sjukt mycket.
Så kom det långa långa tåget som jag gick på. Där satt det bara vuxna tråkiga människor. Så jag var det enda lilla barnet i den vagnen.
Sen gick jag till dansen(den vägen är verkligen riktigt jobbig)
Så kom jag dit och då va bara marielle där så jag pratade lite med henne.
Sen började dansen. Jag vill bara säga FYFAN VAD JAG HATAR HON JAG DANSAR MED. Ni fattar inte hur jävla sämst hon är:O
Aja iaf det gick bra för mig men sämst för henne haha att hon inte skäms.
Sen satt jag med min älskade pappa i bilden och då sa jag att jag ville ha pengar till ett par skor och vet ni det f¨år jag med:D
Så nu sitter jag här och jag vet inte om jag ska dra upp till matchen eller inte jag får se den börjar ju om 3 min så jaja.
Puss

Tycker ni att jag ska börja videoblogga, hoho det kan jag bli lite kul eller?
Jag tycker det verkar riktigt kul faktiskt(jag tr det är kul att skämma ut mig)
Men kommentera alla och säg vad ni tycker.
2009-05-06 @ 19:29:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

JA! :D Börja videoblogga! :D <3

2009-05-06 @ 22:36:20
URL: http://dailydrug.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0