Dåligt samvete..

Hej jag hinner inte skriva så mycket idag för jag ska snart ner och hämta alice och matilda( är barnvakt).
Jag har också sjukt dåligt samvete för jag skolka sista lektionen och det var absolut inte bra men men sånt händer.
Sen ikväll kanske jag ska gå till sinntorp och kolla på när dom sjunger och så eller vafan dom ska göra.

Asså jag är typ kär i ett par skor som jag måste köpa hoho.Sen på lördag händer det något, jag tänker inte säga vad men skit samma.
Puss nu måste jag dra!!<3
Erkänn het t-shirt hoho:D
I'm pretty ofc<3:D
2009-05-05 @ 14:24:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jag johanna

hahaha ojj det inlägget blev skevt:P(L)

2009-05-05 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0