Johanna the cool one..

Tjohejj.
Nu sitter jag hos Johanna the cool one.
Vi kom nyss hem från skolan. Skolan va rätt soft idag för vi ba åt kaka och skit och så.
Ledig imon då så det var den sista riktiga skoldagen för mig idag haha fatta va gött.
Imon blir det stundent för min bror. Fest hemma sen och vet ni JOHANNA THE COOL ONE ska vara med.
Jag har inte laddat upp bilder på ett bra tag så jag passar på och gör det nu hos Johanna.
 
 Jag och The Mirza(L)
 
 Jag, Johanna och sally(L)
 
 Oscar,Sally,Johanna, Jesper och Lilla Jag.
 HAHA så snyggt!!(L)
 

Här kommer en snygg bild från lägret på mig. Mäster fotografen JOHANNA THE COOL ONE har tagit den.


Puss och kram(L)
2009-06-04 @ 16:59:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: P A O

ooh vilken sööt bild :D<3

2009-06-04 @ 18:48:30
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: Johanna Karlqviiiiiiiist

SÖT ÄRU ! (L):D

2009-06-04 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0