Stranden

hej alla trötta människor, eller ah jag är trött,
 Så tråkig dag idag, Stranden jag är på med mina päron är sämst asså omg Hängpatt strand.
Aja hoppas jag inte ska dit imon.
Jag ska iaf in till stan och shoppa lite imon så super skojj.
Jag behöver verkligen shoppa hihi.
Kameran har inte varit med idag så jag har inga bilder det är trots allt lite tråkigt men den åker la med imon hoppas jag.
Fyller då år på Fredag hih så super skönt att bli 14 nu va, hihi
Hihi jag hade inte tänkt att lägga in ett inlägg nu men Michan "tvinga" mig haha, älskar dej Hjärtat.
Någon som vill med till havet i veckan, det ska ju bli Fint väder hela veckan, Jag är så glad över att det är fint väder.
Nu orkar jag inte skriva mer så vi hörs imon
Puss

//JOHANNA
2009-06-27 @ 22:09:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: michaela <3

jippi jag fick mitt inlägg :D

haha grymt gjort gumman älskar dej <3

2009-06-27 @ 22:12:04
URL: http://michaelalindegran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0