Sommarlov!!

Nu är det äntligen sommarlov. Det ska bli det bästa sommarlovet ever inte deppa ska bara vara glad.
Skolavslutningen var kanske inte den bästa, vi kommer sakna dig Tobias<3
Jag stack hem till Johanna och där fick jag lite gott och äta, tackar johanna.
Vi drog hem till mig och jag bytte om till jeans sen knackade det på dörren och det var sally.
Vi drog ner till centrum och träffade mikkan, vi tog tåget in till liseberg vi träffade axel, hugo och leo.
Mikkan stack hem ungefär  halv 4 tror jag kl var.
Så åkte vi massor.
Radiobilarna(stavning) det va det roligaste på hela liseberg fyfan va skojj det va.
Massa killar körde in oss i ett hörn och massa skit dom startade en pakt haha dom samlade ihop massa killar som skulle stänga in oss haha det var så jävla kul. Det gjorde verkligen min dag.

Jag vaknade exakt 10.00 idag. en super skön morgon, Nu har jag duschat och smörjt in mina ben i brun utan sol det är verkligen bra men fejk.
Jag ska vara med Johanna sen och det blir kanonen kul.



Min brun utan sol som är sjukt bra, den gör inte benen flammiga om ma gör det riktigt och man får en naturlig brun färg.
Bara att benen luktar skit äckligt när det har torkat.
Men nu ska jag ner och ta på mig kläder.
Puss och Kram
2009-06-11 @ 13:38:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0