Snipen Idag..

Idag va det snipen så underbart skönt.
Okej jag kan erkänna att jag har bränt mig lite här och där men det har vi alla hihi.
Men det blir nog brunt snart hoppas jag.
Det var jätte Mys tjejer. Jag är BadKruka hihi jag bada inte men hallå jag är inte onormal som badar nu!
Sen så åkte vi hem runt 4 för dom andra tjejern utan jag och Michan skulle träna så vi stack hem till mig och gjorde Makaroner och Kötbullar haha jag va as sugen på det.
Sen satt vi och prata ganska länge så kom min Korta Pappa haha michan blev typ chockad va kort han va hihi ja han är kort han är bara 1.69 lång typ 170.
Sen kom Broder ja så "snäll" som han är host host.
Men så orkade vi inte sitta inna mer så vi gick ut och la oss typ halvt i skuggan och låg och pratade i typ 2 timmar hihi eller kanske mer ne jag har ingen aning, Det känns alltid bra att prata med dig Gmn kan prata med dig om allt.
We can talk about everything(L)
Sen skulle hon hem så hennes mamma kom och hämtade henne i deras coola bil jag skämtar inte jag diggar den bilen.
Jag hoppade in i duschen så skänt att få bort allt salt från kroppen.
Nu sitter jag här och nördar mig.
Det blir nog inget mer skrivande idag.
Så¨vi hörs
Puss(L)

Mathilda Michan Jag och Johanna(L)
Pao var också med men jag hade ingen bild på dig sorry(L)
Men det kommer upp en snart:D
2009-06-24 @ 22:19:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Randy

Vilken härlig bild =)

2009-06-24 @ 22:31:57
URL: http://randys.se
Postat av: paaaaaaao

hahah de göör inget johannaa ;p

meen gryymt häärligt va de iidag me alla :D:D

de måste vi göra om snart igen !!myyspyys..

ppuss & kkraam<33

2009-06-24 @ 23:18:48
URL: http://pauliineem.blogg.se/
Postat av: Message från RYMDEN - Emma & Mercedes

*SVAR:* Tackar! :D

2009-06-25 @ 00:14:53
URL: http://rymden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg, kolla gärna in min & släng in en komentar! Puss

2009-06-25 @ 10:06:23
URL: http://tildahb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0