Skön Morgon..

Hej idag va det en super skön morgon eller ah den är inte slut än men.
 Jag vaknade av att hem telefonen ringde men det va ingen i andra linjen liksom så jag blev arg och kunde inte somna om. Jag gick upp och städade mitt rum för det behövdes verkligen för det var sjukt stökigt, ellerhur Michan?:O
Efter det gick jag och tog på mig shorts och sport Bh och gick ut och sprang sjukt gött inte så jätte långt men jag sprang allt va jag orkade. Sen när jag kom hem så tänkte jag men nu när jag ändå är trött så kan jag ju göra situps så jag gjorde 101 situps haha fråga mig inte varför jag gjorde 101 och inte 100.
Efter det gick jag upp och tog en jätte go frukost, Vanilj fil med jordgubbar i det kallar jag mums!!<3
Jag är inte en sån människa som gillar jordgubbar precis men jag äter det för det är sjukt nyttigt.
Nu sitter jag här och väntar på att johanna ska komma.
Så ni får ha det så bra i det fina vädret.
Puss(L)


Mitt stökiga rum!!

Så såg man ut när man va ute och sprang. Jag är faktiskt brunare än va jag ser ut men kameran gjorde något konstigt ljus.

Vilken ful bild haha

Min goda goda frukost<3
2009-06-25 @ 11:44:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Randy

Tack så mkt! Vilken god frukost. Var gärna med och tävla i min blogg =)

2009-06-25 @ 13:10:01
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0