Armband och örhängen man bara vill ha..

Dom är så sjukt snygga och söta jag har funderat på att beställa armbandet för shit va snyggt.
Det är nog inte bara jag som tycker det.

Nu sitter jag i min ensamhet och saknar Pappa. Han är i stockholm med jobbet. Han är riktigt jävla saknad jag klarar mig inte utan honom.
Men ahh Det fina *host* regnet faller där ute så det smattrar på taket. Hallå det är sommarlov då ska det inte regna det ska vara fiiiin väder med mycket sol.
Jag tänker inte gå runt med fejk ben hela sommaren nejnej det hoppas jag att ni inte tänker heller.
Jag ska snart gå och lägga mig för jag ska vara hos the fjortis johanna kl 09.00 imon.
Ha det bra.
Puss på dig(L)
2009-06-11 @ 21:35:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paaaaaao

skiit sött :D

2009-06-12 @ 19:58:32
URL: http://pauliineem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0