Rullstols Kungarna

Idag vaknade jag halv 10 helt ointressant menmen. Såå städade jag mitt rum Wow den borst kämda Johannan städade sitt rum haha jag riktar detta till Michan, jag är inte Bortskämd.
Men ah sen åkte jag och Michan in till Liseberg. Vi hade sjukt kuuul haha så jävla grymma är vi.
När vi hade varit och käkat såg vi en rullstol som stod där helt ensam så vi tänkte ta den men naa vi vågade inte så vi gick förbi den. När vi hade kommit en bit tänkte vi, me vafan vi tar det. Jag tvekade men michan gick tbx helt liksom, jag ska ha den där jävla rullstolen. ¨När vi kom fram till våran rullstol så satte sig en typ kille i 30-35 års åldern och börjar leka med den och kör iväg haha men då säger jag och michan.
- Men vi vill ha den
- Ne säger han då eller något.
HAha sen kommer hans flickvän och skäms ihjäl för att han åker runt i en rullstol som inte är hans. Jag och Michan försökte få den där jävla rullstolen och vet ni vi fick den tillslut.
Så michan satte sig i den haha vi flabba på oss. Men snacka om att vi fick blickar. Haha michan satt helt störd på den där jävla rullstolen och jag gick bara och flabba haha.
Vi åkte la runt på den i 1 timmar eller något.
HAha fyfan va vi ägde Michan så jävla kul.
Mindre kul var att Michan har tappat sin mobil på tåget.
Har ingen aning hur det har gått med den nu,
Michan Vafan logga in på MSN(L)
Bästa dagen med dig Baby<3
Älskar dej

Bilder Kommer men Michan måste bara skicka dom till mig för hon har dom<3
2009-07-10 @ 21:42:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0