Hejdå Sverige Hej Kroatien

Wohoo nu drar jag till kroatien, eller ah imon.
Det ska bli så sjukt skönt. Vi bilar ner. Det är inte så segt som alla tror det är faktiskt sjukt kul.
Just nu är det 30 grader och SOL i Kroatien hihi gött.
Idag har jag Städat hela huset eller ah damsugit det var jobbigt.
Jag är snart klar med packningen faktiskt hihi jag har med mig hela min gaderob känns det som!
Men shit va skönt det ska bli.
Asså jag vet inte riktigt va jag ska skriva så jag lägger in lite bilder nu.
Puss(L)

Det jag ska ha med mig + mktmkt mer

Några utan skorna som jag ska ha med mig.

Klänningar/tunikor jag ska ha med mig.

En liten rolig bild på mig, Ganska cool tkr jag.

Men nu ska jag äta.
Jag bloggar mer ikväll.

//JOHANNA
2009-07-12 @ 17:16:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jasmina

fubbigt!! ;P

2009-07-12 @ 18:10:54
URL: http://jassiiisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0