FörlåtFörlåt

Ah som sagt Förlåt för att jag inte har uppdaterat på AS länge. Det är riktigt Sorligt det asså, men jag lovar jag ska blir bättre.
Ah igår va det MIN dag och den varhela underbar.
Va på stranden med johanna super mysigt asså.
Vid typ halv 5 tiden åkte vi hem för gästerna skulle komma runt hm 6 halv 7 tror jag.
God mat och äcklig tårta, Jag är inte så mycket för tårta jag tycker det mest är äckligt.
Sen blev det present öppning, jag hade fått lite presenter från Johanna där på förmiddan. Jag fick en T-shirt som var super fiin. Två armband och en uppfinnings sak grej som jag inte vet va det heter men jag "kanske" kan bjuda en bild med den på sen.
Ah men Tack iaf för presenterna från dig Johanna i ReallyReally Love you.
Sen fick jag en kamera väska haha så fult. Jag fick också hundra armband och kläder och presentkort och volym tong.
Jag kommer inte ihåg va jag fick mer men tack släkten för allt.
Idag har jag bara varit på starnden Med mamma och pappa mysigt mysigt men tråkigt.
Imon ska jag faktiskt till kyrkan och be, ne jag skämta jag ska på min Kusins Konfa.
Segt som fan kommer det bli men jag får sitta och fota sönder henne haha.
Nu får jag fan sluta skriva för jag skriver så jävla mcket och det är ändå ingen som orkar läsa det så nu lägger jag upp lite bilder.
Puss




Dagen med Johanna(L)

Jag älskar er!!(L)
2009-07-04 @ 21:21:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0