24 Januari

Idag har jag haft en underbar dag med pappsen(L) Först åkte vi till kungsbacka och träffade mina kusiner på Mcdonals. Sen blev det en tur in på någon konstig affär där köpte pappa en matt ta bort sak:P
Sen blev det raka vägen in på kungsmässan:D(L) Först gick jag till stadium och pappa gick och lämnade matt ta bort saken i bilen så jag gick lite o kollade. Jag letade efter en jacka men jag hittade ingen för allt är utsålt så det blir en till vinter ist. Sen var det raka vägen till H&M där gick jag och kollade en lite stund men hittade inte något alls då blev man lite ledsen faktiskt:(
Sen åkte jag upp för rulltrappan in på Gina Tricot och köpte Två linnen ett rosa och ett vitt. Sen köpte jag och en liten söt kräm vit tröja som jag tyckte om väldigt mkt, och sen var det en liten cool T-shirt som jag med köpte (eller som jag fick av pappsen,pappsen betalade allt)
Sen gick vi o handlade lite mat som jag nyss ätit jätte gott var det:D
Imon ska jag till Kungsmässan med min älskade FRIDA RYDENFORS(L)
Ha det göttans(L)

KYSS(L)
2009-01-24 @ 21:46:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Kategorier
Arkiv
RSS 2.0